چوب ترموود فنلاندی یکی از چوب‌های بسیار با کیفیت و مرغوب از نوع ترمو وود است که به دلیل زیبایی بی‌نظیر، کیفیت فوق‌العاده، مقاومت بسیار بالا توانسته جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. چوب ترموود فنلاندی ، چوبی می‌باشد که از چوب بهترین و مرغوب‌ترین درختان کاج موجود در فنلاند تهیه و تولید می‌شود.

کشور فنلاند به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد منبع غنی از درختان کاج و صنوبر می‌باشد به همین دلیل چوب ترموود فنلاندی یکی از چوب‌های ترمو وود معروف و مشهور می‌باشد که علاوه بر کیفیت بی‌نظیر دارای رنگ‌های فوق‌العاده زیبا و منحصر به فردی است.

ترمووود فنلاندی
ترمووود فنلاندی

ویژگی های چوب ترمووود فنلاندی:

ترمووود چیست ؟

چوب ترمو وود فنلاندی یکی از چوب‌های بسیار با کیفیت و مرغوب است که از چوب درخت‌های گردو و صنوبر فنلاند استفاده شده است. از ویژگی‌های این نوع چوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق و یا نارسانا
  • مقاومت بسیار بالا با هر نوع شرایط آب و هوایی
  • عدم تغییر ابعاد بر اساس انبساط و انقباض
  • رنگ‌پذیری چوب ترموود فنلاندی بسیار بالاست.
  • طبیعی بودن حالت ظاهری

نکاتی در مورد چوب ترموود فنلاندی:

استفاده و یا اجرای این فرآیند و روش تنها برای شرکت‌هایی امکان‌پذیر است که دارای مجوز رسمی بوده و همچنین جز عضو انجمن بین‌المللی ترموود به حساب می‌آیند. ترموود فنلاندی نوعی برند تجاری است که کیفیت نهایی محصول را مشخص می‌کند. مجهز بودن برند و یا نام تجاری چوب‌های ترمو وود فنلاندی باعث می‌شود تا مصرف کننده با اطمینان کامل نسبت به خرید خود اقدام کند.( چوب ترموود فنلاندی )

خواندن این مقاله
قیمت ترمووود و عوامل موثر در آن
چوب ترموود فنلاندی
ترموود فنلاندی

قیمت چوب های ترموود فنلاندی:

یکی از سوال‌هایی که ذهن مصرف‌کننده و یا خریداران را درگیر کرده این است که قیمت این نوع چوب چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت ترموود فنلاندی نسبت به نمونه های دیگر چوب ترمو وود گران‌تر هستند و با توجه به کیفیت، مقاومت، زیبایی و موارد دیگر بسیار مناسب خواهد بود. ( چوب ترموود فنلاندی )

کاربرد چوب های ترموود فنلاندی:

از این نوع چوب ترمو می‌توان برای ساخت انواع پله‌های چوبی، نمای داخلی ساختمان‌ها و تزئینات داخلی ساختمان مانند کف پوش و

تایل ترمووود ، کابینت، نرده‌های داخلی چوبی، دکور توکار، و غیره استفاده نمود. هم‌چنین این نوع چوب‌ها در ساخت انواع آلاچیق، ساخت انواع وسایل چوبی و اشیاء تزئیناتی چوبی مانند مجسمه، گلدان، قاب عکس، ساخت انواع درب و پنجره، اجرای نمای بیرونی ساختمان‌ها ترموود دیوار و موارد دیگر کاربرد دارند. ( چوب ترموود فنلاندی )

جهت سفارش و خرید ترمو وود با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۹۸۷۳۴۲       09903732380

جهت استعلام قیمت ترمووود و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۲۹۸۷۳۴۲
09122987342